Generatie Zelf
Tijdens onze sessie Generatie Zelf duiken we in de doelgroep Generatie Z (geboren tussen 2000 – 2015), hun belevingswereld en thema’s die van invloed zijn op hun identiteitsvorming. Denk aan impactvolle ontwikkelingen als klimaatverandering en de introductie van het leenstelsel, maar ook aan langlopende macrotrends zoals digitalisering en individualisering die het leven van deze jongeren en de wereld om hen heen beïnvloeden.
Wat kun je verwachten?
Tussen oudere generaties en de jongste generatie op school, op de werkvloer en in de maatschappij kan er een gevoel of besef van een generatiekloof ontstaan. Tijdens onze sessie Generatie Zelf duiken we in de doelgroep Generatie Z (geboren tussen 2000 – 2015), hun belevingswereld en thema’s die van invloed zijn op hun identiteitsvorming. Denk aan impactvolle ontwikkelingen als klimaatverandering en de introductie van het leenstelsel, maar ook aan langlopende macrotrends zoals digitalisering en individualisering die het leven van deze jongeren en de wereld om hen heen beïnvloeden.
Meer inzicht in deze trends voorkomt onbegrip en laat zien hoe je deze doelgroep het beste kunt begrijpen en bereiken.
Voor wie
Vorm
Deelnemers
Prijs
Wat levert het op?
- Na afloop heb je een frisse en aangescherpte blik op jongeren.
- Je krijgt inzicht in verschillen tussen generaties en aspecten van jong zijn.
- Je leert meer over Gen Z en hun behoeften ten aanzien van hun leef- en werkomgeving
Heb je interesse?
Heb je interesse in dit aanbod voor jouw organisatie? Vul hiernaast je gegevens in. Dan nemen we snel contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Meer informatie over de training