Basisopleiding: jongeren als doelgroep
11 en 20 mei 2022 – Er zijn zo’n 3 miljoen jongeren tussen de 10 en 25 jaar. Welke jongeren vormen jouw jonge doelgroep? Vanuit de belevingswereld van jongeren ga je samen met een kleine groep andere professionals deze vraag beantwoorden. Na deze opleiding begrijp je veel beter wie jouw jonge doelgroep echt is, kan je de juiste selectie maken in relatie tot je doel en heb je een strategische basis staan.
Wat kun je verwachten?
Je verdiept je o.a. in het puberbrein, hun proces van identiteitsontwikkeling, generatiekenmerken en verkent de invloed van het milieu waarin ze opgroeien. Deze kennis van vormende krachten in het leven van jongeren is een voorwaarde om jongeren als doelgroep te doorgronden én te raken. We baseren ons hierbij op jongerenonderzoek, wetenschappelijke expertise en 20 jaar ervaring van ons bureau.
De opleiding bestaat uit twee online ochtendsessies op 11 en 20 mei. Na afloop plannen we een persoonlijk consult via Zoom om openstaande vragen te beantwoorden als je in de praktijk aan de slag bent. Naast het werkmateriaal ontvang je ook het 80 pagina’s tellende e-book over Gen Z of Generatie Zelf zoals wij ze noemen.
Riël Lamur, Adviseur Onderwijsmarketing, Universiteit Utrecht
Manon Schrijnemaekers, Adviseur Instroom en aansluiting techniek, Windesheim
Voor wie
Vorm
Deelnemers
Prijs
Wat levert het op?
- Kennis en begrip over wat jongeren anders maakt dan volwassenen
- Het verschil tussen generaties en jong zijn in het algemeen
- Inzicht in de invloedsferen van jongeren
- Definitie van jongeren als jouw doelgroep
- Uitwisseling met vakgenoten bij andere organisaties.
Heb je interesse?
Heb je interesse in dit aanbod voor jouw organisatie? Vul hiernaast je gegevens in. Dan nemen we snel contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
Meer informatie over de training